ضرب المثل عصر جدید

بارا ن عشق THE RAIN OF LOVE

یک آرزو دارم:یکدیگر را دوست بداریم و به عقاید و نظرات دیگران احترام بگذاریم.در برابر عشق و محبت قدرشناس باشیم.ولی هرروز شاهد پیشرفت رفتارهای ضداخلاقی هستیم!

هرچند کلام بزرگان و گذشتگان مانند گنجی گرانبهاست

ولی شاید برخی از آنان نیاز به تغییر داشته باشد

همیشه از بزرگترها شنیده ایم که:

با دیگران آنگونه رفتار کن که

دوست داری با تو رفتار کنند.

اما من دیگر خسته شدم

زیرا هیچکس آنطور که من با او رفتار کردم با من رفتار نکرد

از این به بعد میخواهم با دیگران

آنگونه رفتار کنم که با من رفتار میکنند!

نظر شما چیه؟

وقتی کسی حرف حساب سرش نمیشه همونطور رفتار کن که با تو رفتار میکنه!



نظرات شما عزیزان:

عاشق
ساعت15:50---7 اسفند 1389
اگرتنهاترین تنهاشوم بازهم خدا هست
سلام قدیمی ها خیلی چیزا گفتن اما برای زمان خودشون بوده امروزه هیچکدوم از این حرفا درست نیست من کاملا با شما موافقم با دیگران باید انگونه رفتار کرد که با شما رفتار میکنن


mehrzad
ساعت1:42---4 اسفند 1389
سلام یه آمار بازدیدی پیدا کردم حرف نداره اونجا عضو میشی بعد بازدید خودکار میزنی و بعد بهت امتیاز میده آدرس وبت بنویس و آمتیاز ها رو به او بده بعد سایت آمار بازدیدت زیاد میشه آدرسش رو بیا داخل وبم رو بنر کلیک کن


اران 
ساعت17:43---2 اسفند 1389
بزرگترها خیلی چیزها گفتند که یا ما نفهمیدیم یا انها جور دیگری گفتند ما درک نکردیم.


پاسخ:سلام با تشکر از حضور و نظرتون.با تفسیری که از این گفته دارید موافقم.ضمن اینکه به هرحال گذشت زمان موجب فراموش کردن بسیاری از احوالات انسان میشود ولی قطعا اگر سختی و مشکلات در زندگی تکرار نشود بدون شک یک مشکل کوچک همیشه به عنوان یک سختی بزرگ در یاد و خاطرماپایدار میماند.


سارا
ساعت0:51---23 بهمن 1389
salam
vaghean ghashang bud
man khastam in nazar ro vase poste akharetun bezaram ke jolehaye shariati bud ama erorr dad
bayad dahanetuno tala gereft
behem chasbid
be manam sar bezanid va nazar bezarid lotfan
montazeretunam
bye


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 30 بهمن 1385برچسب:,ساعت22:36توسط عاشق باران | |